§ 1
Postanowienia wstępne
- Sklep internetowy Travelady, dostępny pod adresem internetowym Travelady.pl/sklep, prowadzony jest przez Sarę Borys, która prowadzi działalność gospodarczą pod firmą Travelady Sara Borys, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 951256983, REGON 525489010.
- Niniejszy regulamin skierowany jest do Klientów Sklepu i określa zasady i tryb zawierania Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2
Definicje
- Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Travelady Sara Borys, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 951256983, REGON 525489010.
- Klient – każdy podmiot lub osoba fizyczna dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym Travelady.pl/sklep.
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
- Produkt – dostępna w Sklepie treść cyfrowa (nieutrwalona na żadnych materialnym nośniku), będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
§ 3
Kontakt ze Sklepem
- Adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@travelady.pl.
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresu mailowego podanego w niniejszym paragrafie.
§ 4
Wymagania techniczne
- Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
- urządzenie z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- włączona obsługa plików cookies.
§ 5
Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu i złożenie zamówienia nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt.
- Produkty dostępne w Sklepie są chronione prawami autorskimi. Klient może wykorzystywać je wyłącznie na własny użytek. Zabronione jest jakiekolwiek kopiowanie, rozpowszechnianie, udostępnianie lub odsprzedaż Produktu w całości lub części.
§ 6
Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
- Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
- Wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu mailowego, na który ma nastąpić dostawa Produktu.
- Kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”.
- Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 2.
§ 7
Dostawa i płatność
- Dostawa Produktów zakupionych w sklepie odbywa się poprzez przesłanie ich w formie plików PDF na adres mailowy podany w zamówieniu. Dostawa jest darmowa.
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
- Płatność przelewem tradycyjnym na konto Sprzedawcy
- Płatności elektroniczne
- Płatność BLIK
§ 8
Wykonanie umowy sprzedaży
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Klienten a Sprzedawcą, zgodnie z §6 Regulaminu.
- W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 2 dni od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
- Realizacja zamówienia odbywa się poprzez dostawę Produktu na wskazany w zamówieniu adres mailowy.
§ 9
Prawo odstąpienia od umowy
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umowy o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy. W związku z tym, w przypadku zakupu Produktów ze Sklepu odstąpienie od umowy nie jest możliwe.
§ 10
Reklamacje
- Każdy Klient składający zamówienie w Sklepie ma prawo do reklamacji.
- Klient może złożyć reklamację, jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Produktu. Prawo do reklamacji przysługuje również w odniesieniu do realizacji zamówienia, w szczególności gdy wysłany został Produkt niezgodny z opisem lub wadliwy plik, uniemożliwiający korzystanie z Produktu.
- Aby złożyć reklamację, należy posiadać dowód zakupu i poinformować Sklep za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@travelady.pl
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia. Klient zostanie powiadomiony o wyniku reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej.
§ 11
Dane osobowe w Sklepie internetowym
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży.
- Dane osobowe Klientów – na potrzeby realizacji zamówienia – przekazywane są:
- serwisowi Przelewy24 – wyłącznie w przypadku wyboru metody płatności za pośrednictwem tego serwisu.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
§ 14
Postanowienia końcowe
1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.